Author |
Topic |
Winther
Starting Member
2 Posts |
Posted - 01 November 2001 : 04:59:16
|
Hej,
Det er et par måneder siden der er sket noget i denne tråd. Hvad er status på Lang1030.asp ? Hvor kan jeg få fat i den?
< |
|
|
Bjarke
Starting Member
Denmark
34 Posts |
Posted - 26 November 2001 : 17:46:09
|
Jeg har installeret beta versionen, så i kan tjekke den for fejl på denne adresse:
Danish Beta version up for testing on this adress: http://beta.virringby.dk
Du kan finde en link til Lang1030.asp her Med venlig hilsen
Bjarke Sørensen
Edited by - Bjarke on 27 November 2001 06:08:22< |
Edited by - Bjarke on 07 March 2005 16:40:56 |
|
|
kimkr
Starting Member
Denmark
36 Posts |
|
Kaare
Starting Member
Denmark
27 Posts |
|
Kaare
Starting Member
Denmark
27 Posts |
|
Bjarke
Starting Member
Denmark
34 Posts |
Posted - 05 February 2002 : 11:27:04
|
Jeg har også opdateret beta.virringby.dk så den er up to date med version "sf2k_v40_b03_patch1" samt den nyeste lang1030.
Lang1030 filen ligger også til download under forummet, (og her) hvis den anden link i tråden ikke virker
Mvh
Bjarke Sørensen < |
Edited by - Bjarke on 07 March 2005 16:41:23 |
|
|
Flemming Juul
Starting Member
Denmark
0 Posts |
Posted - 18 February 2002 : 08:10:16
|
Hej Kaare,
jeg håber ikke at jeg gatecrasher noget internt, men jeg har downloaded betaversionen og Jeres language pack og jeg må sige at det ser saftsumemig godt ud.
Jeg har dog fundet et par slå-fejl i FAQ'en: Under overskriften "Registrering" er ordene "registrering" og "minutter" skrevet forkert.
Samtidig, "Administrative funktioner/Konfiguration af kategori/forum rækkefølge", er der en ting i oversættelsen hvor "order" er oversat til "ordre". Det er jo nok sket pr. automatik så jeg forstår godt oversættelsen, men vi taler vel egentlig om "rækkefølge"?. Hvad med at oversætte det til "plads" - kan det ikke lige være der?
Er det noget jeg selv kan rette eller hva'?
Hilsen Flemming Juul
< |
|
|
kimkr
Starting Member
Denmark
36 Posts |
Posted - 26 February 2002 : 02:14:30
|
Der er også noget galt med gradbøjningen af 'forum'
- Det hedder vist fora i flertal (som i 'alle fora')
Og i aktive indlæg, hedder det vist 'læst' og ikke kun 'læs' om antallet af visninger af tråden...
Desuden mener jeg også at der var noget med forskellen på titlen i administrations modulet på det øverste eller næst øverste niveau... Det ændrede sig vist alt efter hvor man var...
< |
|
|
Kaare
Starting Member
Denmark
27 Posts |
Posted - 23 April 2002 : 13:35:47
|
quote:
Hej Kaare,
jeg håber ikke at jeg gatecrasher noget internt, men jeg har downloaded betaversionen og Jeres language pack og jeg må sige at det ser saftsumemig godt ud.
Jeg har dog fundet et par slå-fejl i FAQ'en: Under overskriften "Registrering" er ordene "registrering" og "minutter" skrevet forkert.
Samtidig, "Administrative funktioner/Konfiguration af kategori/forum rækkefølge", er der en ting i oversættelsen hvor "order" er oversat til "ordre". Det er jo nok sket pr. automatik så jeg forstår godt oversættelsen, men vi taler vel egentlig om "rækkefølge"?. Hvad med at oversætte det til "plads" - kan det ikke lige være der?
Er det noget jeg selv kan rette eller hva'?
Hilsen Flemming Juul
Dejligt at der noget liv her igen, så vil jeg kigge ind her igen, og rette. Jeg har opdateret dine rettelser. Jeg valgte "rækkefølge" det kan godt stå der.
Kaare - kaare@kaare.nu
Edited by - Kaare on 23 April 2002 14:12:23< |
|
|
Kaare
Starting Member
Denmark
27 Posts |
Posted - 23 April 2002 : 13:58:43
|
quote:
Der er også noget galt med gradbøjningen af 'forum'
- Det hedder vist fora i flertal (som i 'alle fora')
Og i aktive indlæg, hedder det vist 'læst' og ikke kun 'læs' om antallet af visninger af tråden...
Desuden mener jeg også at der var noget med forskellen på titlen i administrations modulet på det øverste eller næst øverste niveau... Det ændrede sig vist alt efter hvor man var...
Er opdateret pånær "fora". ifølge retskrivningsordbogen er begge dele tilladt.
Kaare - kaare@kaare.nu
Edited by - Kaare on 23 April 2002 13:59:41< |
|
|
Kaare
Starting Member
Denmark
27 Posts |
Posted - 23 April 2002 : 14:10:47
|
Langfilen er opdatereret 23/4-02 og ligger her:
Lang1030.zip
Edited by - kaare on 23 April 2002 15:04:22< |
|
|
kimkr
Starting Member
Denmark
36 Posts |
Posted - 24 April 2002 : 02:56:07
|
Hvormeget har du ændret i den ? - Jeg har nemlig rettet flere ting i den (både "fejl oversættelser" og andre småting)... Men mangler stadigvæk nogle ting i den...
Er det til patch 03 ?
< |
|
|
wii
Free ASP Hosts Moderator
Denmark
2632 Posts |
Posted - 24 April 2002 : 03:15:14
|
Jeg har oversat koden på denne måde - måske kan I bruge noget af det til jeres arbejde:
http://www.power.filserver.dk/
< |
|
|
Kaare
Starting Member
Denmark
27 Posts |
Posted - 24 April 2002 : 13:12:33
|
quote:
Hvormeget har du ændret i den ? - Jeg har nemlig rettet flere ting i den (både "fejl oversættelser" og andre småting)... Men mangler stadigvæk nogle ting i den...
Er det til patch 03 ?
Ja den er til Patch 3 Det lyder godt at du har fundet fejl..... Vil du sende mig filen, så kan jeg rette til med "Winmerge", inde jeg lægger den ud. min mail er: kaare@kaare.nu
Edited by - kaare on 24 April 2002 13:16:34< |
|
|
Kaare
Starting Member
Denmark
27 Posts |
Posted - 19 June 2002 : 12:03:12
|
lang1030.asp er nu opdateret til V4.o b3 patch004
< |
|