hittade v4b03 ...... men, den skulle bygga på v3.3 .... och nästa beta skulle bygga på v3.4 .... ska man vänta tills nästa beta kommer innan man börjar att "hjälpa till" .... fast, det kanske inte behövs någon hjälp längre utan allt e klart?
Hallåj! Fredrik här, kör serverhackers version med ganska många egna moddar och lösningar. Har översatt (snart) hela forumet för att passa mitt forum... Forumet finns på http://www.gotlandrace.com för den som är intresserad, kräver dock registrering. Nåt jag kan hjälpa till med så säg bara till Är ganska ny på det här med asp dock.. Kör med MySQL-databas förresten..<
Jag har precis hittat hit och att efter själv ha översatt ett annan forumscrip (som tyvärr aldrig fungerade) måste säga att du gjord ett jättejobb - tack för det. Innan man börjar vet man inte vilket jobb det är. tusen tak
Jag har i dagarna testkört ver. 3.4.03 på en xp pro utan minsta problem . Jag kommer förmodligen inte att uppgradera till 4'an, när den väl släpps, i och med att denna version fungerar så bra som den gör. Hoppas också det fungerar när jag så småningom flyttar över forumet till webbservern en win2000 burk.
Om jag har fattat saken rätt så fungerar inte lang1053.asp (den svenska översättningen) med version 3.4.03 och jag har också laddat ner din tidigare version 3.0.1.sr4.
Förmodligen går det inte att bara kopiera över filerna för att få den svenska översättningen därför undrar jag hur är version 3.0.1 . Är den lika stabil Vet du var skillnaden ligger mellan dessa versioner
Det jag behöver i mitt forum är möjligheten till subscription av vissa trådar.
det funkar inte så som jag tror att du tror ;)Det finns dock en svensk version men den är producerad av en snubbe som är väldigt illa omtyckt på det här forumet/ ring mig på 090-71 72 35 så berättar jag mera./