Author |
Topic |
tec
Starting Member
10 Posts |
Posted - 15 October 2002 : 03:59:26
|
Hej,
Jag har försökt att hitta var man kan få tag på den svenska lang pack men inte lyckats. Någon som kan ge ett tips?
mvh Tinna< |
|
|
karlake
Starting Member
5 Posts |
Posted - 16 October 2002 : 11:20:32
|
quote: Originally posted by tec
Hej,
Jag har försökt att hitta var man kan få tag på den svenska lang pack men inte lyckats. Någon som kan ge ett tips?
mvh Tinna
Jag skulle också behöva den, har du fått något svar? Finns det någon som kan bistå...? //kå< |
|
|
tec
Starting Member
10 Posts |
Posted - 18 October 2002 : 05:55:43
|
Nej, jag har fortfarande inte hört eller sett något men om jag gör det så lovar jag att återkomma om det här. /Tinna< |
|
|
tomasalsbro
Average Member
Sweden
818 Posts |
Posted - 18 October 2002 : 16:37:28
|
Hej,
ni kan hitta den här på min hemsida: Lang1053 inkl cliparts
Tomas< |
!-Keep distance in traffic-! www.whiplashinfo.se |
|
|
PO
Starting Member
Sweden
3 Posts |
Posted - 20 October 2002 : 17:57:02
|
quote: Originally posted by tomasalsbro
Hej,
Tomas
Hej Tomas!
Jag har lagt ner åtskilligt med tid på att översätta direkt i koden och samtidigt funderat över hur jag ska klara av kommande uppgraderingar.
Vilken lättnad att se att man skapat en språktabell. Jag antar att du varit inblandad, så tack!
I koden som omger språktabellen refereras till en textfil, som uppenbarligen förklarar hur man integrerar språkfilen med övrig kod. Kan du skicka även den, eller ge en kortfattad beskrivning hur man går tillväga?< |
PO Sundelin |
|
|
tomasalsbro
Average Member
Sweden
818 Posts |
Posted - 21 October 2002 : 10:06:52
|
quote: Originally posted by PO
Hej,
Tomas
Hej Tomas!
Jag har lagt ner åtskilligt med tid på att översätta direkt i koden och samtidigt funderat över hur jag ska klara av kommande uppgraderingar.
Vilken lättnad att se att man skapat en språktabell. Jag antar att du varit inblandad, så tack!
I koden som omger språktabellen refereras till en textfil, som uppenbarligen förklarar hur man integrerar språkfilen med övrig kod. Kan du skicka även den, eller ge en kortfattad beskrivning hur man går tillväga?
Vilken version använder du?
Tomas< |
|
|
PO
Starting Member
Sweden
3 Posts |
Posted - 21 October 2002 : 11:31:00
|
quote: Originally posted by PO
Hej,
Tomas
Hej Tomas!
I koden som omger språktabellen refereras till en textfil, som uppenbarligen förklarar hur man integrerar språkfilen med övrig kod. Kan du skicka även den, eller ge en kortfattad beskrivning hur man går tillväga?
Vilken version använder du?
Tomas
Hej igen!
Jag jobbar med version: 3.4.03
< |
PO Sundelin |
|
|
karlake
Starting Member
5 Posts |
Posted - 23 October 2002 : 04:19:59
|
Hej,
Tomas
Hej Tomas! Tack för länken till den svenska språkmodulen. Jag har installerat v4b3 tillsammans med din översättning och det fungerar finfint . Har sett ett par stavfel som jag kommer att rätta till och jag kan skicka dig filen efter det, om du vill.
Tack igen! /kå< |
|
|
Birplund
Starting Member
Sweden
4 Posts |
Posted - 27 October 2002 : 07:56:37
|
Kan ingen enkelt förklara hur jag installerar den där språkfilen??< |
|
|
tomasalsbro
Average Member
Sweden
818 Posts |
Posted - 27 October 2002 : 12:03:29
|
Kalrake,
skicka den rättade filen är du snäll!
Birplund Vilken version använder du?
Tomas< |
|
|
Birplund
Starting Member
Sweden
4 Posts |
Posted - 28 October 2002 : 04:28:59
|
Den senaste: (Version 3.4.03)< |
|
|
tomasalsbro
Average Member
Sweden
818 Posts |
Posted - 29 October 2002 : 08:37:44
|
PO och Birplund
ni har hamnat i forumet där vi utvecklar den internationella versionen v4, som ännu är i beta version och ej skall användas operativt.
Den språkdelen vi pratar om här rör endast denna version och är alltså inte anpassad för den versionen ni använder.
Som av en händelse har jag på långa ensamma nätter även översatt den officiella versionen som ni använder. Men endast till de delar som visas läsarna - inte ADMIN delarna.
Är ni intresserade av den översättningen - hör av er till mig.
Tomas< |
Edited by - tomasalsbro on 29 October 2002 08:40:39 |
|
|
Birplund
Starting Member
Sweden
4 Posts |
Posted - 30 October 2002 : 03:44:53
|
U have mail.. ;)< |
|
|
Birplund
Starting Member
Sweden
4 Posts |
Posted - 30 October 2002 : 06:05:36
|
...& Tack för all hjälp! All heder!< |
|
|
PO
Starting Member
Sweden
3 Posts |
Posted - 31 October 2002 : 02:38:10
|
PO och Birplund
ni har hamnat i forumet där vi utvecklar den internationella versionen v4, som ännu är i beta version och ej skall användas operativt.
Den språkdelen vi pratar om här rör endast denna version och är alltså inte anpassad för den versionen ni använder.
Som av en händelse har jag på långa ensamma nätter även översatt den officiella versionen som ni använder. Men endast till de delar som visas läsarna - inte ADMIN delarna.
Är ni intresserade av den översättningen - hör av er till mig.
Tomas
OK, tack i alla fall! Då väntar vi så länge. Jag har redan, precis som du, översatt användardelen. Allt är alltså frid och fröjd så här långt. Det var inför tanken på att behöva göra om alltihop i samband med uppgradering som jag ursprungligen bävade. Tack på förhand därför för det jobb du lagt ner på nästa version!< |
PO Sundelin |
|
|
Topic |
|