Author |
Topic  |
|
Ivan
New Member

Denmark
59 Posts |
Posted - 05 March 2001 : 06:11:29
|
HI. I have translatet the ver 3.1 sr4 to Danish. BUT i have one problem. When i try to login with the correct username and password nothing happens. Is there a chance for replaycing a file from the original english version, if that the problem.
|
|
Mercy
New Member

Denmark
90 Posts |
Posted - 05 March 2001 : 06:14:55
|
quote:
HI. I have translatet the ver 3.1 sr4 to Danish. BUT i have one problem. When i try to login with the correct username and password nothing happens. Is there a chance for replaycing a file from the original english version, if that the problem.
Hej Ivan, kan du ikke bare lave dit admin password og bruger navn om i din mdb fil ?, det skulle vel løse problemet (=
Ellers skal du specificere problemet lidt mere, hvad der sker etc , ok.
*In English* -=LOL=- *Hey Ivan, cant you just d/l your mdb file and change the user name and password, guess that would solve the problem (=.
Otherwise you need to be more specific if thats not the problem
|
 |
|
wii
Free ASP Hosts Moderator

Denmark
2632 Posts |
Posted - 05 March 2001 : 07:10:08
|
Ivan - må vi andre se dit forum ?
Ivan - can we see your forum ?
quote:
|
 |
|
Ivan
New Member

Denmark
59 Posts |
Posted - 05 March 2001 : 07:24:33
|
Hej wii
JA det må i gerne, jeg skal bare lige have en mail adresse fra hvor jeg sender. Problemet er at hvis jeg sender fra hvor jeg er på arbejde bliver den fanget af en slags " Big brother" Men hvis du meget gerne vil have den nu, så sender jeg selvfølgelig lige nu.
|
 |
|
wii
Free ASP Hosts Moderator

Denmark
2632 Posts |
Posted - 05 March 2001 : 07:27:30
|
øhh, kan du ikke bare skrive webaddressen her på ?
|
 |
|
Ivan
New Member

Denmark
59 Posts |
Posted - 05 March 2001 : 07:28:38
|
Det bliver svært, for den ligger endnu ikke på nogen hjemmeside, kun på min harddisk. Og der er insatalleret iss
|
 |
|
Ivan
New Member

Denmark
59 Posts |
Posted - 05 March 2001 : 07:29:53
|
Jeg har prøvet at skrive det direkte ind i databasen, men jeg tror selv at det er fordi den har været åbnet i frontpage. Ved du hvad den øverste side hedder og den side som den åbner når du trykker på login
|
 |
|
Kat
Advanced Member

United Kingdom
3065 Posts |
Posted - 05 March 2001 : 07:30:33
|
Come on you guys - can we have some English too? 
KatsKorner
|
 |
|
Ivan
New Member

Denmark
59 Posts |
Posted - 05 March 2001 : 07:57:02
|
Sorry, but i just answert that i have tryied to write in to the database, and it still don't work. Please help
|
 |
|
Ivan
New Member

Denmark
59 Posts |
Posted - 06 March 2001 : 08:59:57
|
i've solved the problem. I copyed a neu topic_top.asp and it worked
|
 |